黑暗

HOW FETTY BROKE HIS JAW

Braille Skateboarding
意见 1 194 947
98% 39 100 679

Here it is, the video you have all been waiting for, the true story of how Fetty broke his jaw. I hope everyone learns a lesson from this video, even professionals get hurt, but you get up and skate again!
Join the Braille Army and put yourself on the World Skateboarding Map! brailleskateboarding.com/braille-army/#/
Get the best skateboarding lesson plan ever made - Skateboarding Made Simple brailleskateboarding.com/skateboarding-tutorials/
Submit your video for a free Skate Support brailleskateboarding.com/learn-to-skate/skate-support/
We have a fully stocked skate shop brailleskateboarding.com/shop/
For media or brand inquiries email jen@brailleskateboarding.com
For CNvid Collaborations email devin@brailleskateboarding.com

DIY 和生活百科

添加

 

2019年08月18日

分享:

链接:

下载:

加载链接.....

添加到:

我的播放列表
稍后观看
评论 5 351
Braille Skateboarding
A lot of you are worried about Fetty's medical bills! First of all, super nice of you guys to care. But we got this! Braille offers all full time employees health insurance and we are covering all of his deductibles and anything insurance won't cover. We also gave Fetty paid time off to heal. We know how hard these guys work and put their bodies on the line for us and you. Thanks for your concern and care for Fetty!
OneHandedGamer
OneHandedGamer 4 天 前
Do y’all buy him a plan B pills also?
A K T
A K T 5 天 前
@Codjawaman10 yeah.. intestinal surgery
A K T
A K T 5 天 前
Oh GOD O.O THAT HURT TO WATCH
Shadow Fall
Shadow Fall 9 天 前
Frickin. Noice.
bambo wambo
bambo wambo 21 天 前
Vijesh Dsouza he'll be back soon hes busy at the north pole
Arjun Nagarajan
Arjun Nagarajan 18 小时 前
Did he get his chipotle?
Richard Radzinsky
At least he didn't get his jaw broken in jail.
darklord 420
darklord 420 天 前
Lol I broke my wrist the day this was uploaded
YumiTM
YumiTM 天 前
you know its bad if: 1. they get up immediately 2. they start taking off their clothes 3. they lay down on the ground emotionless and speechless
YungIndigo47 x
he broke it kissing that underage girl
Isael Pizano
Isael Pizano 天 前
How does he eat
master mad
master mad 2 天 前
8:20 ''sneeze'' bless u gabe lol
nottacop
nottacop 3 天 前
YUM OPIATES
Anna :3
Anna :3 3 天 前
Now you know how braces an rubber bands feel like😂
aethan saegaert エタンマルティネス
mans really broke his jaw and they played it in slow mo and they got him talking with a broken jaw.
Santiago Flo res
If you get him out of Braille why won't you take the vids out, Still gettin profit, makimg him go awat was a Low move
A K T
A K T 5 天 前
God it hurt so bad to watch
Pulse
Pulse 5 天 前
I have broken my jaw at 8 yrs its sucks..
jacob lol
jacob lol 5 天 前
2:46
Troy Russell
Troy Russell 6 天 前
He took it like a G. I'm over here having a panic attack at the mere though of not being able to open my mouth for six weeks. Fuck I'll risk a crooked face. Just shove that shit back into place doc, if it breaks more so be it.
Amnesty Hop Hop
Amnesty Hop Hop 6 天 前
Yea well, that’s what happens when you try and take 13 year old girls on dates
VoiD
VoiD 3 天 前
2 things: 1. She was 14 (not that that helps) 2. He thought she was 20
Amnesty Hop Hop
Amnesty Hop Hop 6 天 前
Yea well, that’s what happens when you try and take 13 year old girls on dates
bullseyeberumen
bullseyeberumen 6 天 前
at least it was on the wood and not the concrete
M. A. J. E.
M. A. J. E. 6 天 前
Going for a rock the fackie quarter and slid out and broke my collarbone
billie eilish
billie eilish 7 天 前
I got u princess
Poptart animations
OOOWOWOWOWOWOOW!!!!!!!!!!
Isabella Rivera
Isabella Rivera 10 天 前
I hope you get better ;v;
Foam __
Foam __ 10 天 前
3:00
villanvar84
villanvar84 11 天 前
Why did it take so long to get him to an hospital...."do you wanna take him" ....."I dont knoww" smh
Mr. ?
Mr. ? 11 天 前
Damm i heard that
Meep Meep
Meep Meep 11 天 前
When he hit I felt the pain it made me cringe
Samuel Coppens
Samuel Coppens 13 天 前
I got real tears in my eyes and felt the impact the first time. Slowing it down and zooming in only made it worse... It may not mean much, coming from a random person on the internet long after it happened, but it really hurt seeing you get hurt like this, and I wish you all the best.
Neon Faon
Neon Faon 14 天 前
i only got 1 staple in my jaw
Neon Faon
Neon Faon 14 天 前
OMG WHY DID YOU SLOW MO OMG
FaZe_ L0u1s
FaZe_ L0u1s 14 天 前
Oh I felt that
Brayden Davis
Brayden Davis 14 天 前
Damn
hollie boo
hollie boo 15 天 前
Who’s just sitting there like😬
Noahthebeast007
Noahthebeast007 15 天 前
YOU GUYS HEAR THAT CRACK NOOSE WHEN HE HIT IT!!!
Someone took my 🅱️iscuits
Always wear a *motorcycle helmet*
Leonomatic W
Leonomatic W 15 天 前
Are you going to ask if he is ok?
WhiteBuster
WhiteBuster 16 天 前
2 months until his jaw heal I watch somethingelseyt his jaw shut video lol
Deadmouse 709
Deadmouse 709 17 天 前
im sad
John O'Neil
John O'Neil 18 天 前
I feel for you man. Much love. I hope you are better by now.
William S
William S 18 天 前
"I don't like this feeling"
Fraves 937
Fraves 937 18 天 前
If you think that hurt just wait til you see the medical bill.
NerdyArtChild 3325
Is anyone gonna ask how he eats?
Thomas Macfarlane
SOUP
FF T
FF T 18 天 前
His neck
FF T
FF T 18 天 前
Omg 😱
Leopards Law
Leopards Law 18 天 前
Lmao he broke his jaw and he’s just sippin on a monster
Markisha Rodriguez
Poor guy...
Aiden Snyder
Aiden Snyder 19 天 前
Am I the only one who thinks the camera guy is annoying as hell
Skully
Skully 21 天 前
My mans better get his god damn chipotle
Terrell Cole
Terrell Cole 21 天 前
oof
SUPERIN SOUL
SUPERIN SOUL 22 天 前
I really feel like wearing a helmet after watching this.
Lucas Mendoza
Lucas Mendoza 22 天 前
Hope you get better dude
The ebe
The ebe 22 天 前
2:56
The ebe
The ebe 22 天 前
my dad is a brain ,face and plastic surgeon he can help you more and hope you get better
KirzoHD
KirzoHD 22 天 前
2:52
COLD3V
COLD3V 23 天 前
He landed chin first on the ground no wonder
Tktwk Graphix
Tktwk Graphix 24 天 前
Why does Braille has to replay it that hurt!
Aierek
Aierek 25 天 前
freeze frame at 3:16 That is how a jaw looks when it snaps
Max T
Max T 25 天 前
"the demon grabbed my foot"
Mario Berrelez 3
Mario Berrelez 3 25 天 前
Heavy slam
下一个