黑暗

Marvel Studios' Captain Marvel - Trailer 2

Marvel Entertainment
意见 25 645 971
94% 739 209 43 685

Learn More at www.marvel.com/movies/captain-marvel
► Subscribe to Marvel: bit.ly/WeO3YJ
Follow Marvel on Twitter: ‪twitter.com/marvel
Like Marvel on FaceBook: ‪facebook.com/Marvel
For even more news, stay tuned to:
Tumblr: ‪marvelentertainment.tumblr.com/
Instagram: instagram.com/marvel
Google+: ‪plus.google.com/+marvel
Pinterest: ‪pinterest.com/marvelofficial

娱乐

添加

 

2018年12月 4日

marvelcomics

分享:

链接:

下载:

加载链接.....

添加到:

我的播放列表
稍后观看
评论 97 292
ali plevneli
ali plevneli 小时 前
01:50 Goku Super Saiyan 2
vj thomas
vj thomas 小时 前
SUPER CAPTAIN SAIYAN
Panchal divya
Panchal divya 小时 前
Marvel is best👍👍👍👍👍👍👍👍
Panchal divya
Panchal divya 小时 前
Wonderful trailer
Anaisse Steighart
This is better than the first trailer - no longer boring lmfao But for real though, it's really good
prince1984
prince1984 小时 前
she probably has to act like this "wooden", they are messing with her brain, all these memories and things, she cant act like joker
MS7
MS7 2 小时 前
proper scenes
Timothy Schenks
Timothy Schenks 2 小时 前
Man. Every time I read “Captain Marvel” I think it’s going to be the Shazam trailer...
Winter is almost here
I cannot wait to see Jude Law and the entire movie ofcoz!!!!!!!!!
Thiều Chế Quang
Thiều Chế Quang 2 小时 前
Is the cat a Skrull? Nick Fury said that he lost his eye when he believe in someone :)
Василий Пупкин
Omg they gonna screw it
Василий Пупкин
I certainly don’t remember this movie in THIS MARCH.
No Name
No Name 2 小时 前
The singer pink would have been a perfect captain marvel. Even Rhonda Rousey
Kiran Pande
Kiran Pande 2 小时 前
Is it just me or she said '...I'm gonna end it' like a sassy mean girl would say? Trailer is very good.
dave tycho
dave tycho 2 小时 前
If Captain Marvel has Kree blood injected in her, does that mean she is an inhuman?
Yoto Quirós
Yoto Quirós 3 小时 前
Ant-Man is a Skrull
Aqua Marine
Aqua Marine 3 小时 前
fury was such a softy
Imran Becks
Imran Becks 3 小时 前
She has Vulcan blood...
Akshay Mangat
Akshay Mangat 3 小时 前
I'm not gonna fight your war... I'm gonna end it. Dope!
Hana Chan
Hana Chan 3 小时 前
This will be showing right on my birth month. *marks up calendar*
Caius Madison
Caius Madison 3 小时 前
Oh no, CG costume alert. Ya know, ya gotta do better guys, let's not forget Green Lantern.....
ganibal NicK
ganibal NicK 4 小时 前
Герои тоже мне
shawtybabygirl
shawtybabygirl 4 小时 前
Why use the exact same style as wonder woman and thors sister?🤨
Veronika Vokurková
Veronika Vokurková 4 小时 前
Trailer looks good! But the best part comes at the end, I'm watching hyped and then FURY happens... and I suddently don't care about Cap.Marvel at all. XD
kevinmsft
kevinmsft 4 小时 前
Two words: wrong casting.
Memes the pie
Memes the pie 4 小时 前
Thanos to thanose
muggledon1
muggledon1 5 小时 前
I hope super skrull is in this, he's gotta be right?
RiKi
RiKi 5 小时 前
pause at 0:14 and thanks me later
Aftershock4g
Aftershock4g 5 小时 前
God that CGI is awful. Please don't have another Black Panther fiasco
valefor1988
valefor1988 5 小时 前
At last, the strongest character of Marvel comes to theater
H R
H R 5 小时 前
Hey Captain Marvel, can you save the Avengers please? It’s quite urgent.
Erik Gordon
Erik Gordon 5 小时 前
Wait I thought Captain Marvel was a dude WTH!!
Zhengyang Bok
Zhengyang Bok 6 小时 前
2:12 on the way to save Iron Man
Shalom Boateng
Shalom Boateng 6 小时 前
So how does this tie in with Thanos destroying 1/2 the human population?
dogen
dogen 6 小时 前
cringe
saheem khan
saheem khan 6 小时 前
Acha tha trailer but Thor ki baat alag hai nd Thor is more powerful than captain marvel.
Jhe Nelle
Jhe Nelle 6 小时 前
The epic scenes starts 1:32 You're welcome
Ez mod
Ez mod 6 小时 前
How the hell does this have so many dislikes?
anil jutlawar
anil jutlawar 6 小时 前
I seriously need Logan in avengers...😬🤯
the lesbian of us
the lesbian of us 6 小时 前
& deadpool
Pavel Cruz
Pavel Cruz 6 小时 前
I bet the last scene in this movie is where captain marvel goes in the spaceship of tony stark and that is where avengers 4 will start.
G.T. G 1
G.T. G 1 7 小时 前
ALL THE MEN HAVE LEFT THE BUILDING... What's up with now all the superheroes are women??? And the men look 👀 like .... well wussy's?
Nahuel Ferreyra
Nahuel Ferreyra 7 小时 前
Captain Marvel, with the power of turning into a super saiyan, no wonder she's the one whos gonna defeat thanos XD
Xuân Huy Trần
Xuân Huy Trần 7 小时 前
OMG march also my birth month. It’s the perfect gift for me!!!
CreepyGUYcool1! Productions
That hair... any decent skrul would grab her by the hair!! 😅
Vil Rovner
Vil Rovner 7 小时 前
No thanks.
Rubin J
Rubin J 7 小时 前
I thought captain marvel and Shazam were men ...
Hesskill
Hesskill 8 小时 前
Ya this looks bad
Frank Da Iel
Frank Da Iel 8 小时 前
Am I the only one who hates this PC crap?
Brandon Julio
Brandon Julio 8 小时 前
Captain Marvels gonna file sexual assault on thanos. Then thanos will go to prison for life
Priyanka Singh
Priyanka Singh 8 小时 前
It's a humble request plz save tony stark
John Vigne
John Vigne 8 小时 前
Theory: Captain Marvel loses her memory. The Kree tell her they’re the good guys and brainwash her to fight alongside them... for a bit. What if the Skrolls aren’t the bad guys? Chaos ensues and she realizes after the war (whomever the victor) that she’s too powerful to stay on Earth. She leaves only to return when she received a page from Nick Fury... thought?...
cum dumpster
cum dumpster 8 小时 前
Captain Marvels cat will be the one to defeat Thanos
Schuyler Cannon
Schuyler Cannon 8 小时 前
Captain Marvels cat will be the one to defeat Thanos
Reese Lee
Reese Lee 8 小时 前
Hold on to your tampons guys, this is going to be one hell of a ride!
Ddlala63
Ddlala63 8 小时 前
Anyone else notice her name resembles KARA danvers...also known as SUPERGIRL???
kien nguyen trung
kien nguyen trung 9 小时 前
1m50 supper saiyan
Diamond King 456
Diamond King 456 9 小时 前
Captain.m can you please have the head of thanos
CarKeyNosGR
CarKeyNosGR 9 小时 前
When marvel destroying everything and take ideas from DC
Tin Roof
Tin Roof 10 小时 前
My brain tells me I should be interested but....I'm just not.
Diana Zamora
Diana Zamora 10 小时 前
Wow
Chris Johnson
Chris Johnson 10 小时 前
Superman is stronger.
Dead Pool
Dead Pool 10 小时 前
Thought Nick fury disappeared in infinity war at the end credits? Why is he in this movie?? I'm confused
Robert Taylor
Robert Taylor 10 小时 前
I think ill waIt for the dvd.
MeowMeowSweet
MeowMeowSweet 10 小时 前
01:52 what happens with her hair .....
the lesbian of us
the lesbian of us 6 小时 前
Super saiyan
PSN FATHER_FURIOUS
PSN FATHER_FURIOUS 10 小时 前
I just love how in a moment Samuel Jackson turned into the crazy old black man who talks to cats 😂
Christy kaliedoscope
Christy kaliedoscope 10 小时 前
what...!!!wait..!!it is JUDE LAW in captain marvelzz...oHHH ...GOD!!
GummyGaming
GummyGaming 10 小时 前
nope.............nope nope nope
Jersyjer Jer
Jersyjer Jer 10 小时 前
Best
Johnna M
Johnna M 11 小时 前
oh dang ma
Dajuan Mcclanahan
Dajuan Mcclanahan 11 小时 前
Thanos had best hand over that Glove as willingly and as peacefully as possible
anurag tyagi
anurag tyagi 11 小时 前
where is skull island... they both are there to sav planet from king kong😂😂😂
Red Miller
Red Miller 11 小时 前
How do you end a war without fighting it?
J M
J M 11 小时 前
Marvel saw how much DC made off Wonder Woman and said "I gotta get me some of that". So now we have captain marvel.
Andrew Skaines
Andrew Skaines 11 小时 前
Who is excited for Endgame?
Mz. Fandom
Mz. Fandom 11 小时 前
Fury with the cat was so funny and cute
Miguel Garibo Vidal
Miguel Garibo Vidal 11 小时 前
omg she is f awesome
SensaiRyu
SensaiRyu 11 小时 前
I'm praying that they don't Mary Sue this. Please Marvel give us a good Ms. Marvel, I really want one she used t be such a cool character.
하트넷
하트넷 11 小时 前
so agly hero
House Gains
House Gains 11 小时 前
(In valley girl voice) - "Im going to end it" Larson doesn't fit this role at all
Walter Bishop
Walter Bishop 11 小时 前
It looks okay but I kept hearing "Kardashian" in her voice. The mature lady with the short hair should have been the lead...maybe. I hope it does well.
Joan Tie
Joan Tie 11 小时 前
This is art 😁👌
Al Thatguy
Al Thatguy 11 小时 前
Will she end the end games as well
Aman Dobhal
Aman Dobhal 11 小时 前
She is gonna replace BLACK WIDOW. In avengers
Hobo Bob
Hobo Bob 11 小时 前
All kinds of NOPE! I think I'm actually looking forward more to the Brightburn movie.
Seneratic
Seneratic 12 小时 前
Isn’t that Ronin at 1:45?
Prophet Over Profit
Prophet Over Profit 12 小时 前
This movie looks horrible
marvellous okafor
marvellous okafor 11 小时 前
you are right 😥😥😥😥😥😥😥
Hatter Dabber
Hatter Dabber 12 小时 前
Captain marvel isn’t a woman right?
Gigi Parker
Gigi Parker 12 小时 前
Would have been way better if they casted a better actor to be Captain Marvel.
AJ 2 the M
AJ 2 the M 12 小时 前
She sounded sassy when she said “I’m gonna end it”
Streamer Streamer
Streamer Streamer 12 小时 前
But still cant cross TONY STARK
Santanu Top10
Santanu Top10 12 小时 前
Really million dollars words.. Her also a Hero.. Thanks Marvel..
Kristian Nicholson
Kristian Nicholson 12 小时 前
I dig it
Brocha VLJ
Brocha VLJ 12 小时 前
the world greatest grandma !
olizelda
olizelda 12 小时 前
2:10 NINE INCH NAILS
MROJAS
MROJAS 12 小时 前
I still need more, still doesnt seem interesting
RyanTheNyan777 Nyan
RyanTheNyan777 Nyan 13 小时 前
White male protagonist count:1
RyanTheNyan777 Nyan
RyanTheNyan777 Nyan 13 小时 前
Men are stronger than women
RyanTheNyan777 Nyan
RyanTheNyan777 Nyan 13 小时 前
Men and women are not equal
RyanTheNyan777 Nyan
RyanTheNyan777 Nyan 13 小时 前
The power of modern day feminists and liberals
Jer M
Jer M 11 小时 前
I think you feel emasculated and threatened by strong women.
Kieran Malone
Kieran Malone 13 小时 前
Captain Marvel went Super Sayian? anyone else catch that or only me
下一个