黑暗

Migos Carpool Karaoke

The Late Late Show with James Corden
意见 2 606 953
98% 211 205 3 332

James Corden links up with Quavo, Offset and Takeoff - the trio that make up Migos - for a drive through Los Angeles singing their biggest songs. James also apologizes for contributing to the destruction of the dab, and Migos uses some of the large amount of cash they brought for the ride for a quick shopping spree.
More Late Late Show:
Subscribe: bit.ly/CordenCNvid
Watch Full Episodes: bit.ly/1ENyPw4
Facebook: on.fb.me/19PIHLC
Twitter: bit.ly/1Iv0q6k
Instagram: bit.ly/latelategram
Watch The Late Late Show with James Corden weeknights at 12:35 AM ET/11:35 PM CT. Only on CBS.
Get new episodes of shows you love across devices the next day, stream live TV, and watch full seasons of CBS fan favorites anytime, anywhere with CBS All Access. Try it free! bit.ly/1OQA29B
---
Each week night, THE LATE LATE SHOW with JAMES CORDEN throws the ultimate late night after party with a mix of celebrity guests, edgy musical acts, games and sketches. Corden differentiates his show by offering viewers a peek behind-the-scenes into the green room, bringing all of his guests out at once and lending his musical and acting talents to various sketches. Additionally, bandleader Reggie Watts and the house band provide original, improvised music throughout the show. Since Corden took the reigns as host in March 2015, he has quickly become known for generating buzzworthy viral videos, such as Carpool Karaoke."

娱乐

添加

 

2018年11月14日

The Late Late ShowLate Late ShowJames CordenCordenlate nightlate night showcomedycomediancelebritycelebcelebritiesCBSjokejokesfunnyfunny videosfunny videohumorhollywoodfamouscarpoolkaraokecarpool karaokemigosquavooffsettakeoffcardi bwhitney houston

分享:

链接:

下载:

加载链接.....

添加到:

我的播放列表
稍后观看
评论 14 700
The Late Late Show with James Corden
Which way?
Deese Nuts
Deese Nuts 8 小时 前
DATWAY
Matheus Mbonge
Matheus Mbonge 8 小时 前
Fuck**ng...TreyWay
Kareem Fermine
Kareem Fermine 8 小时 前
DatWay🚶‍♂️👈
LUVly
LUVly 8 小时 前
+Im Merks 😂😂 dat way👉
Sebastian Somers
Sebastian Somers 8 小时 前
The Late Late Show with James Corden Daattwaayyyyy
Kenaiis
Kenaiis 小时 前
C O O K I E
Van Choi
Van Choi 小时 前
The best video ever!!!!
Livingfor J
Livingfor J 小时 前
Drip.
Maariyah Salloo
Maariyah Salloo 小时 前
This is the best one by far
Soso Art
Soso Art 小时 前
This made my day 😂😂😂😂
Steve Perry
Steve Perry 小时 前
I wanted to hate....I couldn't!!! =)
California girl -ginger- Perry
Takeoff and Offset’s face is hilarious 🤣.
Honey Dawson
Honey Dawson 小时 前
Quavo: walk it like I talk it Takeoff and offset: *uh oh yuh yeah*
Paige Pellaton
Paige Pellaton 小时 前
I'm dying. I could not stop giggling thru this whole video.
r.abs
r.abs 小时 前
THIS SHIT IS HILARIOUS
Carys Guzman
Carys Guzman 小时 前
Please do more shows with Migos
Morrea Campbell
Morrea Campbell 小时 前
*a M i d R i P p i N g*
Kylie Reese
Kylie Reese 小时 前
Migos can turn any song into a trap a song
Matthew Wilkie
Matthew Wilkie 小时 前
What's with the new noise when you like a comment? Or is it just this video lol?
Aesery
Aesery 小时 前
this the funniest shit i've seen all year
Guled Hassan
Guled Hassan 小时 前
Liftoff had me cryin
Xiomara Rivera
Xiomara Rivera 小时 前
Where's Drizzy Drake!!!??!!
DPQ DJ Panda Queen
11:13 had me dead af
Ramo 2017
Ramo 2017 小时 前
It's good that nobody shoot in the car
mistery trout
mistery trout 小时 前
Why does offset look like fetty wap in the thumbnail?🤔
jay hendriks
jay hendriks 小时 前
This guys be high asf
john long
john long 小时 前
If only I could pull out 210k thousand “smacaroons”... SMH
Mepose
Mepose 小时 前
Time right now is 4:20
MK 05
MK 05 小时 前
This man made sure not to say“nigga”😂😂😂
Miguel David
Miguel David 小时 前
bro offset look high af
Dana Dorsey
Dana Dorsey 小时 前
Hilarious 🤣❤️
Liban Mohamed
Liban Mohamed 小时 前
I couldn’t stop laughing every time I saw takeoff
Ms.T's Home Cooking
Me at 11:53 when my boss asks me to work overtime!! 😂😂😄
Morrea Campbell
Morrea Campbell 小时 前
*aM i mIgOs*
Helen Burnley
Helen Burnley 小时 前
😁👏👏👏
Anto Vanin
Anto Vanin 小时 前
The best carpool karaoke everrrr hahahaha
Kai
Kai 小时 前
I love that offset has $210,000 and I can't even get $15
Downtown J
Downtown J 小时 前
I never thought I needed James cordon to say skirt skirt
Willy's Toys
Willy's Toys 小时 前
who wants cake? {\__/} ( • - •) / ⊃🎂 cost = 1 like
Lexa Debnam-Carey
Don’t know if I should think takeoff is high or if he was just in a car accident and has a brain injury🤨 No hate lol
Mister Mike
Mister Mike 小时 前
This was hilarious!!! Loved watching every second.. Just posted to my facebook and subscribed. Migos is the ish fa sho yall! :P :)
Clemarus Jr
Clemarus Jr 小时 前
all i want to know where did he get this mooney bruh this aint no music video bruh im dead lol
Reba Bechtold
Reba Bechtold 小时 前
This just made my whole life. So fucking funny
Shy Shy Indigo
Shy Shy Indigo 小时 前
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Aubreion Dreon
Aubreion Dreon 小时 前
Dat way !!!!!
BRIAN CARRANZA
BRIAN CARRANZA 小时 前
What was takeoff thinking when Bad And Boujee came on
Aubreion Dreon
Aubreion Dreon 小时 前
Look how versatile the migos are !!!
Gucci Gangster
Gucci Gangster 小时 前
They’re like three guys who all share one mind
Zhanz J
Zhanz J 小时 前
Offset is giving me liffffeee
Junior Gutierrez
Junior Gutierrez 小时 前
James looked like he was uncomfortable 😭😂😂
DPQ DJ Panda Queen
Bruh the guys in the back is me and my friend lol they look dead af
Miss Dunk
Miss Dunk 小时 前
Post Malone neeeeeeds to be on here 😩😍
_Kayla_
_Kayla_ 小时 前
Takeoff and offset in the back having me weak😭😂
black breezy
black breezy 小时 前
we need one with chris brown
MrJblazini
MrJblazini 小时 前
Wocket in my pocket???
Metro Lggin
Metro Lggin 小时 前
plz do travis next
P0k3D0nd3M4cG
P0k3D0nd3M4cG 小时 前
Homeboy got WAAAAYYYY too hype at Cardi's part, like he was tryna turn Offset ON.
ll Shadez ll
ll Shadez ll 小时 前
What a bunch of mark ass niggas
Taty
Taty 小时 前
Definitely lit lol
Rated TandM
Rated TandM 小时 前
i love this ❤❤❤❤
inukoko2012
inukoko2012 小时 前
They got me soo lit 😂😂😂
GGBABE
GGBABE 小时 前
This is good even if I'm not am huge fan of the guys
Jernelle Rosales
Jernelle Rosales 小时 前
Where....😥
DanYiel Teflon
DanYiel Teflon 小时 前
I swear as much as it sucked I kept watching!!✌🏽😂
Edanda Mobley
Edanda Mobley 小时 前
You should do Ciara
SFCGOV
SFCGOV 小时 前
On behalf of all dads that ruin dabs, I love this!
xXLilKayXx
xXLilKayXx 小时 前
They got high off of anything
Edgar Olivier
Edgar Olivier 小时 前
⚠⚠⚠CAUTION BY MARIAH CAREY OUT 11/16 EVERYWHERE ON SPOTIFY APPLE MUSIC AND ITUNES !!!⚠⚠⚠
Babyygirll Shayy
Babyygirll Shayy 小时 前
Offset is too funny 😂 04:19
Flamewing 11
Flamewing 11 小时 前
Mitosis singing Whitney 😂😂😂😂
susan x
susan x 小时 前
the funniest carpool ever! lmao
Key Bum
Key Bum 小时 前
They are so funny 😂 I don’t know who they are but what are their names??
Kayla Cook
Kayla Cook 小时 前
so funny 😭
Karter Sayles
Karter Sayles 小时 前
TAKEOFF STOP LOOKING AT ME 5:53
Limelight Herron
Limelight Herron 小时 前
Voices: on point Style: on point
TylerHori HIGHSCHOOL PROJECT
AD LIB KINGS. MAMA, BOW, ERRRR😍
Morty
Morty 小时 前
Nice Video tho!
filipos spiridakos
Carpool Karaoke with tekashi69
Slime Addict
Slime Addict 小时 前
Offset looks high 😂
Sahra Jama
Sahra Jama 小时 前
Oh my god do one with Cardi B
William Hartman
William Hartman 小时 前
NICKI MINAJ NEXT
Morrea Campbell
Morrea Campbell 小时 前
that’s seriously the coolest dab i’ve ever see
Myself Myself
Myself Myself 小时 前
So nobody gonna talk bout Quavos British accent or the fact that they made I wanna dance with somebody real lit.
Himalay Faldu
Himalay Faldu 小时 前
Why does offset looks like kevin durant🤭
Edanda Mobley
Edanda Mobley 小时 前
🤣
Tommmyyy
Tommmyyy 小时 前
this is too 🔥🔥🔥
Jennifer Casey
Jennifer Casey 小时 前
BEST ONE SO FAR
Evangeline Gingerich
COREY SCHERERS BIOLOGICAL BROTHERS!!!!!
Crystal Roberts
Crystal Roberts 小时 前
Too funny!
Duaa Bilal
Duaa Bilal 小时 前
offset: casually pulls out my entire life savings
aikamoine
aikamoine 小时 前
this is perfection
Cierra Fields
Cierra Fields 小时 前
I see why cardi loves her some offset he cute
nidiajudith
nidiajudith 小时 前
Way to support the girls (Dancers), Y'all!
Sweetpiexx006
Sweetpiexx006 小时 前
Offset is soo damn finee😍😍😍
sweetstace20
sweetstace20 小时 前
Offset and take off reaction killed me #died
Jessyca shirley
Jessyca shirley 小时 前
Hahaha I like it 😂❤️
Maxime Thouy
Maxime Thouy 小时 前
Suscribe to pewdipie and I'll give you a sweet treat. 🚕
Martina Portis
Martina Portis 小时 前
How about the money in that car could pay off my student loans. Cash App Me Migos..Thanks!!!!
Seb X
Seb X 小时 前
Offset is me 😂 he’s such a mood
Fatima Shmerdigins
Please do one with Cardi B
AbN5603
AbN5603 小时 前
They bogus they played Bad and Boujee and Takeoff wasn’t in it😭 You can tell he felt left out
Daniela Doberti
Daniela Doberti 小时 前
Best ive seen
goldlinks
goldlinks 小时 前
takeoff is the most lyrically talented & the funniest, i was weak as hell watching him that whole time
S B
S B 小时 前
The Migos are hilarious!! I love it! Hopefully they’ll make smart investments with all that money.
下一个
Flinch w/ BTS
11 个月 前