黑暗
No video :(

Quavo - BUBBLE GUM

MigosVEVO
订阅
意见 6 732 080
93% 190 781 12 672

Watch the official Music Video for “B U B B L E G U M"" by Quavo.
Directed by Daps & Quavo
Produced by Sara Lacombe
Creative Directed by Joseph Desrosiers
Stream or Download “B U B B L E G U M” Now: qualitycontrol.lnk.to/QuavoNewMusic
Listen to Culture II everywhere now: Migos.lnk.to/Culture2YD
Purchase exclusive Migos merch featured from their official store: Migos.lnk.to/StoreYD
Follow Quavo:
instagram.com/quavohuncho/
twitter.com/QuavoStuntin
facebook.com/migos.quavoyrn/
Follow Migos:
instagram.com/migos
twitter.com/migos
facebook.com/THEMigosAtl
Lyrics:
[Intro]
Buddah Bless this beat
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave
Pop, pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
[Verse 1]
Hey, you got it, drop, Ferrari ('Rari)
Hey, you got it, hoes, menagin'
Hey, you got it, woah, your wallet (woah)
Two falcon fifties back to back on autopilot (woah)
Jumped on her phone and put them bands on her
Everywhere we go we see some fans for her
The plug pulled up on me wanna convo with us
Had to triumph, finesse or gon' buy 'em
Hey, you got it, trust the process (process)
Hey, you got it, whip it, hibachi (hibachi)
Hey, you got it, probably goin' through college (college)
I'm tryna figure out the best way to feed your wallet (yeah, yeah)
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (yeah, yeah)
[Verse 2]
Hey, you got it, still got it poppin' (poppin')
Hey, you got it, freeze on the diamonds (freeze)
Hey, you got it, probably got somebody (body)
That won't sacrifice it (no)
That don't satisfy you, yeah, yeah
I let her park the Benz, yeah (skr skrt)
Drop one off then go shop with friends, yeah (shop)
This the type of life we live, yeah (can't stop)
Million dollar type of M's, yeah, yeah
Put her in the light and watch her eyes glow up (glow)
Locked in tight, she like the vibe on us (oh)
When she check the gram watch her likes go up (woah)
Woah, watch her likes go up (woah)
[Chorus]
Fuck with me and get rich (rich)
Popped one off then she fly through the six (six)
Keep a real nigga and she fuck with the bitch (bitch)
Six in the mornin' and we still talkin' shit (shit)
Drink a molly grow some weed (weed)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (weave)
Pop bubblegum while she thumb through her weave (yeah, yeah)
Music video by Quavo performing B U B B L E G U M. © 2018 Quality Control Music, LLC, Under Exclusive License to UMG Recordings, Inc

vevo.ly/oha8lQ

音乐

添加

 

2018年10月10日

Quality ControlQuality Control MusicMigosMigos YouTubeYouTube MigosQuavoQuavo YouTubeYoutube QuavoQuavo 2018Quavo BubblegumBubblegum QuavoBubblegumQuavo Music VideoBubblegum Music VideoBubblegum Video

分享:

链接:

下载:

加载链接.....

添加到:

我的播放列表
稍后观看
评论 12 465
Market99
Market99 27 分钟 前
Temba Hawadi
Temba Hawadi 33 分钟 前
itunes.apple.com/album/id1438244692?ls=1&app=itunes
Lebohang Seshabela
This song is fire.
Cärlös Glx
Cärlös Glx 小时 前
🔥🔥🔥
Kayla Web
Kayla Web 小时 前
its on VR also haha so makes sense
Damian Bain
Damian Bain 小时 前
Too all the sheep who didnt tie in future apocalypse with bubbly gum.... Futuristic women aka droids err sumshit... Impressive they are blowing bubbles like human duh! Its artistic doom mass!
Kayla Web
Kayla Web 小时 前
no this quavo song the shit B!
윤지섭
윤지섭 小时 前
Who is she ???
lambo tube
lambo tube 小时 前
Did anyone noticed nicki,s last name was when quavo said (hoes manaj it)
Daniel Mbina
Daniel Mbina 小时 前
ICE ICE
YSK Myron
YSK Myron 2 小时 前
Quavo is making hits and making money, so I don't see why motherfuckers be hating on him.
Gil
Gil 2 小时 前
Why Im Listening to this Garbage?
kmz tube
kmz tube 3 小时 前
What a fucking beat
H.M.G Entertainment
H.M.G Entertainment 3 小时 前
I need more subs
kelvin arasa
kelvin arasa 3 小时 前
This vid CLEAR ASF
pollypineapple28
pollypineapple28 4 小时 前
Shittest song I’ve ever heard! Total shite
flo ro
flo ro 4 小时 前
illuminati confirmed for a long time !
Meson Jackssiah
Meson Jackssiah 5 小时 前
why take off not making his own music
Sunshine Daisey
Sunshine Daisey 5 小时 前
Oh my goodness!! I'm just about given up on rap.
Hylke Dijkstra
Hylke Dijkstra 5 小时 前
Hele snelle planga
Jaziah Brooks
Jaziah Brooks 5 小时 前
Draya 😜😋❤️😘🙏🏽
M7mad Brown
M7mad Brown 5 小时 前
New music ft lil Uzi vert
N i k o l a
N i k o l a 6 小时 前
Pop bubble gum
Trashboi Ty 原始の
New hunger games trailer looking great!
21
21 6 小时 前
21 > migos
Rocky Rhodes
Rocky Rhodes 7 小时 前
Whats the sample used in this song?
Andres Manuel Lopez Obrador
Autotune maxim:v
PRINCESS TOONCHY
PRINCESS TOONCHY 8 小时 前
IT'S LIKE YOU CAN'T HELP BUT TO PLAY THIS SONG ON REPEAT! HIS MUSIC BETTER WHEN HE SOLO IJS🤷😜
Keon Traylor
Keon Traylor 8 小时 前
This song ain’t talking about SHIT!!
Percy Glasper
Percy Glasper 9 小时 前
Q.. U jamming
Rafael de Jesus
Rafael de Jesus 9 小时 前
CULTURE II 0// \0/ \\0
xxdatcookie crispxx
xxdatcookie crispxx 9 小时 前
Six lol
young b
young b 10 小时 前
Fuck everybody @quavo make money out of this song more u made In a year
SG Storga
SG Storga 10 小时 前
Mans lookin like Shawn Michaels w that fit
Mandlakhe Mbatha
Mandlakhe Mbatha 10 小时 前
Only the beat z gud nuthn else🙄
Shaniya Lewis
Shaniya Lewis 10 小时 前
Quavo shit always sound the same fa once chill on the auto tune yo shi was better back in the day my G this the only good song on huncho tbh
Average Joe
Average Joe 10 小时 前
This is trash....
Tarrius Chesser-Shorter
Is it me or is WW3 going on outside of Quavos window? 0:37
Shamar Brown
Shamar Brown 10 小时 前
Pop bubble gum while she thumb through her weave
Shamoya Denton
Shamoya Denton 11 小时 前
I don't understand the concept of the video someone explain The beat badass thou😏
Kay Kay nation
Kay Kay nation 11 小时 前
Lit
Atlas P4nzurr
Atlas P4nzurr 12 小时 前
if nicki minaj were in this this would be amazing
Chad Huggins
Chad Huggins 12 小时 前
Average track.
TripleM
TripleM 12 小时 前
I have a new freestyle on my channel everyday, I would love it if y'all checked it out. its a grind out here... god bless
Loner
Loner 12 小时 前
wtf
Рувим Сам
Рувим Сам 12 小时 前
Dont believe in lie Suppossed to be imaa possessed decisions somedody save me where you god no misery they got me religions my position myself witnesses prison the visions unjustice the hopeless confused future depends on me respect dont worry luckeed up difficult life forgive me fuckeed up deploration the brave lessons to my enemies suspicious dont trust we can you blame before blessed the still breathing get better days nigga street darkness i see evidence sereously reasons forever dream the main thing true insane i show you knowledge strengh no freedom genocide of came people guilty in pain you feel me never be the same to be a cursed shame the poverty working ima slave i hit em up no more the struggle dont stop atteiment desperate the letter haters block i wonder why little kids die no death my last breath dont cry mistake in sorrow lyrics remember disappation people misconception together i feel the pressure hardship the ghetto ask soon ass i get home realize crazy born like a blaze up bring it on tell me reason the dangerous everyday give a promise my inspirations to be a honest reminicin draw away i gotta quastions rejoin recognision jelousy screaming if i die disappear regarded book of rhymes my time is over passed independent example
Kylie Sue
Kylie Sue 12 小时 前
💖💯💯💕💕✅✅✅
Fmaya Frazier
Fmaya Frazier 13 小时 前
Now he was just being lazy with this song
Ferment
Ferment 13 小时 前
bubblegum pop hard to make sound good but quavo already got a formula.
Irio Manuel
Irio Manuel 14 小时 前
Quavo my kid amazing
OFF TOPIC
OFF TOPIC 14 小时 前
hit it from the back and the hands..>
OFF TOPIC
OFF TOPIC 14 小时 前
hit it from the back and the hands..>
OFF TOPIC
OFF TOPIC 14 小时 前
hit it from the back and the hands..>
OFF TOPIC
OFF TOPIC 14 小时 前
hit it from the back and the hands..>
Gian life
Gian life 14 小时 前
Yo follow me
The Joker
The Joker 14 小时 前
Nice beat
Hakiem Walker
Hakiem Walker 14 小时 前
Is that Draya?? I believe so
barry canete
barry canete 14 小时 前
yup this is trash
Y. A. G. O B.
Y. A. G. O B. 15 小时 前
Here nick Minaj? Top video👏👏
raffaele sorrentino
raffaele sorrentino 15 小时 前
A N O T H E R F E A T U R I N G W I T H S F E R A E B B A S T A
Billy T
Billy T 15 小时 前
This is garbage
Styles by jordy Harris
I am here for draya Michele 💓
Jason D
Jason D 16 小时 前
Why is this song so fucking good 🔥🔥
rap b0i
rap b0i 16 小时 前
what the hell is happening to rap?
Darond LeRight
Darond LeRight 16 小时 前
This video took me on a trip
HD BouarFaoui
HD BouarFaoui 16 小时 前
Borring with your mumble rap
Ggmu Sad
Ggmu Sad 16 小时 前
Garbage
ella rose nightingale
ella rose nightingale 16 小时 前
I am new to this CNvid channel.
ella rose nightingale
ella rose nightingale 16 小时 前
omg same
Pedro Perez
Pedro Perez 17 小时 前
Alguien por aquí que hable español :v
OHIO GUNNA
OHIO GUNNA 17 小时 前
First y'all complain about the nigga rapping fast, saying yall couldn't understand it?? Had everybody in the game rapping like him. Now he slowed it down and switched it up. And yall niggas still complaining. Jus enjoy good music god damn!! Y'all niggas don't know what tf y'all want 🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️ quavo is not Eminem. Hes not Kendrick. He not j.cole Etc. Quavo is quavo. Don't come here looking for That type of shit
Nigel T
Nigel T 17 小时 前
First of tha month - Bone thugs n harmony
Guido Wolf
Guido Wolf 17 小时 前
0:22 vice city
galacktik jays blaise
galacktik jays blaise 18 小时 前
Ptn le boule de la meuf 😮😮😮
Chuncky Star
Chuncky Star 18 小时 前
This dude don't b saying shit smh
Cameron Brown
Cameron Brown 18 小时 前
This shit is fire ion care what nobody say🔥
Vegashane
Vegashane 18 小时 前
Earth asleep basically as they chew bubble gum?
Roman Tolbert
Roman Tolbert 18 小时 前
This song is so hard
CBRNTV
CBRNTV 18 小时 前
why every quavo song a movie
Infinite Chambers
Infinite Chambers 19 小时 前
Instant replay!!!
Дмитрий
Дмитрий 19 小时 前
Норм
Nicki Ann
Nicki Ann 19 小时 前
Draya❤️
JayBeatz
JayBeatz 19 小时 前
they just wanna get you programmed for the new world order fuck this wack ass shit
JayBeatz
JayBeatz 19 小时 前
that begining is telling us whats to come to america
Geordine Fasiki
Geordine Fasiki 19 小时 前
Doesn’t make any sense 🙄
bman
bman 19 小时 前
Banger
sway
sway 20 小时 前
this is terrible
Rick James
Rick James 20 小时 前
On repeat with JEW - Jedi 💯💯🔥🔥
kendal lauer
kendal lauer 20 小时 前
What is this garbage
CamTheExplorer chicken nugget
Same formula, again.
PhantomeSTRANGER
PhantomeSTRANGER 20 小时 前
Okay, I honestly just cooked up a crazy song n like I would really appreciate it if whoever reading this would give it a listen, I think you’d like it, but I don’t know. I appreciate any messages or likes or anything, Here’s the link: soundcloud.com/hollowbashtion/loer-planet-lunar-hollow-bahtion-prod-chvncy , PLEASE GIVE ME FEEDBACK!
Natty B
Natty B 20 小时 前
I actually really like this...
All Things Creative
All Things Creative 20 小时 前
this is so smart but they time we catch up with it will be too late. key word here is culture
ADamwiLD
ADamwiLD 20 小时 前
1:49 Quavo: hey. You got it. Girl: OK nigga, let me order this domino's already
All Things Creative
All Things Creative 20 小时 前
my immediate feeling is this should be called the launch of the bubble gum fashion line ... the stunners are dope esp. for the ladies. just wait and see this fashion in the streets. they be selling merch not music
Vladumir Phillips
Vladumir Phillips 20 小时 前
Quavo is really cool! He's the best in Migos!
Zaice oficial
Zaice oficial 20 小时 前
remix con Lil Uzi vert v:
The Klingon
The Klingon 20 小时 前
Поставте много лайков, чтоб пиндосы подумали, что тут, что-то пиздатое(Peep❤)
kamihya 1987
kamihya 1987 21 小时 前
I still like the song though
下一个
Eminem - Venom
14 天 前
Quavo - LAMB TALK
2 个月 前